Сьогодні: 20 Листопада 2019 | 00:47
Облачно+7ветер 3 м\с
Мова: рус укр

Увійти

Олександр Пономарьов виграв суд у газети «Субота Плюс»

10:51

Жовтневий районний суд Запоріжжя зобов’язав засіб масової інформації, який поширив відомості, що порочать народного депутата, їх спростувати. А також, стягнув моральну шкоду з самого ЗМІ і автора матеріалу.

Олександр Пономарьов виграв суд у газети «Субота Плюс»

У пошуках сенсацій і «смажених» фактів ЗМІ іноді пускаються «у всі тяжкі». Не особливо перевіряючи інформацію, її джерела, викладені факти. У 2018 році в такий спосіб відзначилася запорізька газета «Субота плюс», яка 15 лютого опублікувала матеріал свого автора Ірини Дубченко під гучною назвою «Бердянського депутата Олександра Пономарьова підозрюють в зраді Батьківщині». Навіть не читаючи саму публікацію, з упевненістю можна припустити, що мова в ній йде про кримінальний особливо тяжкий злочин.

Само собою, Олександр Пономарьов не міг не відреагувати на таку провокацію. Відразу після виходу він вимагав призупинити поширення випуску газети з даним матеріалом. Коли редакція не відреагувала, подав до суду позов про захист честі, гідності та ділової репутації. Півтора року знадобилося суду, щоб винести рішення у цій справі.

У матеріалі «Суботи плюс» йшлося про так званий «танковий скандал». Нагадаємо, що в жовтні 2017 року під час навчань з ладу вийшло близько 30 українських танків. Тут же політичні опоненти Олександра Пономарьова зв’язали вихід з ладу танків з постачанням олії для них компанією «Агрінол», яку народний депутат свого часу заснував. Однак, численні експертизи та випробування довели, що поставлена олія було належної якості, а причина зупинки танків – пиловий знос. Простіше кажучи, неякісний ремонт танкових двигунів.

Однак, «Субота плюс» і її автор вирішили зробити висновок до цих експертиз. В результаті, їх поспішність вийшла для них боком.

6 серпня 2019 року Жовтневий районний суд Запоріжжя визнав недостовірною і зобов’язав газету «Субота плюс» спростувати інформацію, яка містилася в публікації з вищезазначеним назвою. Автор статті в суд не з’явилася, хоча була своєчасно попереджена порвісткою.

Адвокати редакції намагалися «перевести стрілки», доводячи, що журналіст використовував в статті оціночні судження, які не вимагають доказів, а також посилалися на іншу опубліковану в мережі інформацію. Однак, суд не прийняв цих аргументів. Близько десятка «фактів», наведених у статті, суд визнав неправдивими. Щоб не обтяжувати читача перерахуванням всіх моментів в статті, які суд визнав брехнею, обмежимося основними моментами.

Суд змусив автора спростувати, що народний депутат підозрюється в зраді батьківщині або співпрацює зі спецслужбами країни агресора, що займається підприємницькою діяльністю або є фактичним власником компанії «Торговий дім Агрінол», а прибуток від господарської діяльності ТОВ «Регіон-Оіл» осідає в кишенях і на банківських рахунках Олександра Пономарьова.

Крім спростування поширеної газетою інформації, суд зобов’язав редакцію і її автора виплатити 40 тис грн. моральної шкоди Олександру Пономарьову.

Чем закончился танковый скандал и нашли ли виновных?

У Бердянську починаються сільс... Якщо з крана потекла іржава во...